Veelgestelde vragen

1 1. Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?

Nee, als een artikel is uitverkocht gaat het hier om een mode item dat slechts leverbaar is zolang de voorraad strekt. Wij kunnen deze dan ook helaas niet meer bij bestellen. Als wordt aangegeven dat een artikel “niet op voorraad is”, staat dit artikel in bestelling bij onze leverancier en wordt deze z.s.m. aangevuld.

Wij streven er naar uw order binnen een werkdag te verzenden. Dit is afhankelijk van een tweetal factoren; uw wijze van betaling en de voorraad status. Als u betaalt middels IDEAL, credit card of Paypal, wordt uw betaling direct verwerkt en wordt uw order ook direct in behandeling genomen.

Kiest u voor een bank/giro overschrijving, dan kan dit voor 1 tot 2 dagen vertraging zorgen (afhankelijk van de tijd die diverse bankinstellingen nodig hebben voor de verwerking van de overschrijving) Indien het voorraadsysteem aangeeft dat een artikel op voorraad is, kan deze na ontvangst van de betaling direct worden verstuurd. Indien een artikel niet op voorraad is, maar zo spoedig mogelijk wordt nageleverd, dient u rekening te houden met een levertijd van ongeveer 10 werkdagen. Dit afhankelijk van de levertijd en voorraad van onze leveranciers.

Heeft u een artikel in back order staan maar ontvangt u liever een ander artikel? Geen probleem. Wij maken dit direct voor u in orde. Laat het telefonisch of per e-mail weten.

U kunt bij “mijn account” kiezen voor de optie “wachtwoord vergeten”. 'Als u daar uw e-mail adres invoert, wordt het wachtwoord direct naar uw e-mail adres verzonden. Het wachtwoord is digitaal gecodeerd i.v.m. privacy en veiligheid en wij kunnen u hier dan ook niet telefonisch van voorzien.

Alle artikelen ontvangt u 30 werkdagen op zicht. Mocht u niet tevreden zijn over een bepaald artikel, dan kunt u het artikelen binnen 30 werkdagen retourneren of omruilen. Alleen ongebruikte en ongedragen artikelen, in originele verpakking (incl. labels e.d.) kunnen geretourneerd worden. SALE of afgeprijsde artikelen kunnen alleen retour gestuurd worden wanneer ze aan bovenstaande beschrijving voldoen.

Wij verzoeken u vriendelijk het retourenformulier (volledig ingevuld) bij te voegen waarin u aangeeft of u het artikel wilt ruilen, of dat u het betaalde bedrag retour wenst te ontvangen. 

Als u de gehele bestelling wenst te retourneren, ontvangt u alle aankoopbetalingen inclusief eventuele leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) van ons terug binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Stuurt u niet uw complete bestelling retour? Wij betalen in dit geval de bezorgkosten van de heenzending niet terug.

De kosten voor terugzending komen altijd voor uw rekening. Verstuur uw bestelling voldoende gefrankeerd in een degelijke verpakking retour. Wanneer u een artikel wenst te ruilen, dient u YourUnderwearStore hier van te voren per e-mail ([email protected]) of via het contactformulier op de hoogte te stellen.

Artikelen kunnen voldoende gefrankeerd opgestuurd worden naar:
YourUnderwearStore
Bright Horizon B.V.
Postbus 370
3990 GD Houten

Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Heb jij een vraag over de retourprocedure of een andere vraag? Neem gerust contact op met onze klantenservice via i[email protected] of 070-2600 020. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur t/m 17.00 uur.

Download hier het retourenformulier.

Dit is enkel mogelijk voor verzendingen binnen Nederland.

Helaas, wij verzenden geen artikelen onder rembours.

Wij bieden u meerdere mogelijkheden om veilig te betalen. U kunt deze vinden onder “betaalmethoden” (te vinden onder aan onze site).

Dan lossen wij het graag zo snel mogelijk voor u op. Neem dagelijks telefonisch contact met onze klantenservice op van 9.00 - 19.00 uur. Graag kijken wij samen met u naar een geschikte oplossing. Natuurlijk kunt u ook via het contact formulier of per e-mail contact met ons opnemen. Graag ontvangen wij uw bestelnummer zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Ja, bij het betaalproces kunt u eenvoudig het afleveradres aanpassen door er de juiste adresgegevens in te vullen.

Meld ons per e-mail waar u naar op zoek bent. Wij kunnen bij onze leveranciers informeren of bepaalde items leverbaar zijn. Helaas kunnen wij niet alle complete collecties en merken in onze online webshop aanbieden, maar wij zullen er alles aan doen het gewenste item eventueel speciaal voor u te bestellen.

Ook klanten die niet ingeschreven willen worden op onze nieuwsbrief kunnen op de hoogte gehouden worden van al de nieuwe collecties, acties en overig nieuws. Volg YourUnderwearStore op Facebook & Instagram. Zo hoef je niets te missen en blijf jij op de hoogte van al het bijzondere (ondergoed) nieuws!

Toch nog een vraag over je bestelling?

Contactgegevens

  • KvK Number: 90564731
  • BTW-number: NL865364345B01
Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Or sign up here
Wachtwoord vergeten?
Favorites
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »