Wij streven er naar uw order binnen een werkdag te verzenden. Dit is afhankelijk van een tweetal factoren; uw wijze van betaling en de voorraad status. Als u betaalt middels IDEAL, credit card of Paypal, wordt uw betaling direct verwerkt en wordt uw order ook direct in behandeling genomen.
Kiest u voor een bank/giro overschrijving, dan kan dit voor 1 tot 2 dagen vertraging zorgen (afhankelijk van de tijd die diverse bankinstellingen nodig hebben voor de verwerking van de overschrijving) Indien het voorraadsysteem aangeeft dat een artikel op voorraad is, kan deze na ontvangst van de betaling direct worden verstuurd. Indien een artikel niet op voorraad is, maar zo spoedig mogelijk wordt nageleverd, dient u rekening te houden met een levertijd van ongeveer 10 werkdagen. Dit afhankelijk van de levertijd en voorraad van onze leveranciers.
Heeft u een artikel in back order staan maar ontvangt u liever een ander artikel? Geen problem. Wij maken dit direct voor u in orde. Laat het telefonisch of per e-mail weten.
Alle artikelen ontvangt u 14 werkdagen op zicht. Mocht u niet tevreden zijn over een bepaald artikel, dan kunt u het artikelen binnen 14 werkdagen retourneren of omruilen. Alleen ongebruikte en ongedragen artikelen, in originele verpakking (incl. labels e.d.) kunnen geretourneerd worden. SALE of afgeprijsde artikelen kunnen alleen retour gestuurd worden wanneer ze aan bovenstaande beschrijving voldoen.
Wij verzoeken u vriendelijk het retourenformulier (volledig ingevuld) bij te voegen waarin u aangeeft of u het artikel wilt ruilen, of dat u het betaalde bedrag retour wenst te ontvangen. Het bedrag kan tevens als tegoed met een automatische verhoging van € 2,00 op uw account bijgeschreven worden.
Als u de gehele bestelling wenst te retourneren, ontvangt u alle aankoopbetalingen inclusief eventuele leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) van ons terug binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.
Stuurt u niet uw complete bestelling retour? Wij betalen in dit geval de bezorgkosten van de heenzending niet terug.
De kosten voor terugzending komen altijd voor uw rekening. Verstuur uw bestelling voldoende gefrankeerd in een degelijke verpakking retour. Wanneer u een artikel wenst te ruilen, dient u YourUnderwearStore hier van te voren per e-mail (info@yourunderwearstore.nl) of via het contactformulier op de hoogte te stellen.
Artikelen kunnen voldoende gefrankeerd opgestuurd worden naar:
YourUnderwearStore
Postbus 892
5000 AW Tilburg
Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Heb jij een vraag over de retourprocedure of een andere vraag? Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@yourunderwearstore.nl of 013-5321780. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur t/m 17.00 uur.